Merkidentiteit en verpakkingsontwerp

Merkidentiteit en verpakkingsontwerper

voor ambitieuze merken

Merkidentiteit en verpakkingsontwerper

Ik ben Thirza, fulltime ontwerper met een specialisatie in het ontwerpen van merkidentiteiten en verpakkingen. Sinds 1999 heb ik voor heel wat prachtige merken mogen ontwerpen. In 2002 ben ik mijn eigen bureau gestart en heb ik me gaandeweg steeds meer ontwikkeld en gespecialiseerd in verpakkingsontwerp. Ik kan nog iedere keer enorm blij worden als ik mijn ontwerpen in de schappen zie staan!

 

Meer dan 70% van alle aankoopbeslissingen worden in de winkel – in een paar seconden – genomen. Het verpakkingsontwerp móet je doelgroep aanspreken! Ik kan wel van alles bedenken, maar het moet ook verkopen. Met dat uitgangspunt als basis creëer ik een efficiënt en goed verkoopbaar eindresultaat dat door jouw doelgroep uit het schap wordt gepakt. Ik ga voor aansprekende ontwerpen die met kop en schouders boven de rest uitsteken. Dat moet ook in deze tijd.

 

Verbinding en communicatie vind ik een van de belangrijkste dingen. Zowel tussen mij en mijn klanten, als tussen mijn klanten en hun doelgroep. Heldere, aansprekende communicatie is de sleutel in deze tijd. Die verbinding is precies wat ik voel in de samenwerking met PurePack. Mette en ik hebben allebei een grote passie voor duurzaamheid. Ik streef ernaar om de mooiste verpakkingsontwerpen te maken die ook nog eens duurzaam zijn. Duurzaam op het gebied van productie, bijvoorbeeld circulair en CO2-neutraal geproduceerd. Maar ook logistiek, door middel van bijvoorbeeld optimale afmetingen van de verpakking waardoor we onze voetafdruk verkleinen. En precies daarin vinden PurePack en ik elkaar. Samen kunnen we duurzame en waardevolle verpakkingen aanbieden en zo dragen we ons steentje bij op weg naar een mooiere, groenere en duurzame wereld!

 

 


Share by: